من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

زندگی

زورکی نخند عزیزم 

 

میدونم اومدی بازی

 

نمی خوام این آخرین بازی زندگیم به بازی

 

خودتو راحت کنو فکر کن که جبران گذشتس

 

از من میگذره اما به دلت چاله نسازی

 

امدی بشکنی بشکن

 

از من ساده چی مونده

 

قبل تو هرکی بوده تموم تارو پود سوزونده

 

تو هم از یکی دیگه سوختی میخوای تلافی باشه

 

بیا این تو و دل و باقی احساسی که مونده.........

 

دل ما اونقده پارست

 

موندش مرگ دوبارست

 

آسمون سینه ی ما خیلی وقت بی ستارست (حالا که رفتی چرا گفتی میخوام ستارت بشم)

 

همینی که باقی مونده واسه دل خوشی تو بشکن

 

تیکه تیکه هامو بردن

 

آخرینشم تو بکن

 

نمیخوام بگذرعمری

 

خسته شی واسه فریبم

 

یقتو نمیگیره هیچ کس

 

اخه من اینجا غریبم

 

بزن و برو عزیزم

 

مثل هر کس که زدو برد

 

طفلی این دل که همیشه

 

به گناه دیگرون مرد

 

نفرت تو از غریبه

 

سر یک غریب خراب کن

 

خنده ی کوتاهمم رو بیا گریه کن عزاب کن

 

مهمم نیست که چه جرمی یا گناهی این سزا شه

 

باقی دلم یک مشت خاک همینم میخوام نباشه

 

اوقده های یک شکست خالی کن سر دل من

 

دیگه متروک مونده سنگ خاک پیر ساحل من

 

از نگاهات خوب میفهمم

 

که تو فکرت یک فریب

 

بازی بسه پاشو بشکن

 

من غریب و تو غریبه

 

دل ما اونقده پارست

 

موندش مرگ دوبارست

 

آسمون سینه ی ما خیلی وقت بی ستارست

 

همینی که باقی مونده واسه دل خوشی تو بشکن

 

تیکه تیکه هامو بردن

 

آخرینشم تو بکن

 

نمیخوام بگذرعمری

 

خسته شی واسه فریبم

 

یقتو نمیگیره هیچ کس

 

من که با خودم غریبم

 

بزن و برو عزیزم

 

مثل هر کس که زدو برد

 

طفلی این دل که همیشه

 

به گناه دیگرون مرد..................................

 

                                                          رضا صادقی

 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام آقا سپهر خوبین ؟
عالی بود مثل همیشه
موفق باشید دوست عزیز .

niloofar شنبه 14 مرداد 1385 ساعت 12:28 ب.ظ http://dokhtareariaei.blogfa.com

سلام آقا سپهر .
از دستتتون ناراحتم
قبلنا وقتی آپ میکردید یه خبر میدادین
ولی الان ......
تا بعد از ظهر آپ میکنم
اگه دوست داشتین بیاین ....

نیلوفر مرداب شنبه 14 مرداد 1385 ساعت 08:05 ب.ظ

میان ما سرگردانی بیابا ن هاست
بی چراغی شب ها،بستر خاکی غربت ها،فراموشی آتش هاست.....
میان ما هزارو یک شب جستجوهاست.........!!!
هیچی به ذهنم نرسید جز این شعر امیدوارم خوشت بیاد...!
بازم رضا صادقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد