من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

دلتنگی...

دلتنگ نشسته ام... 

با خودم می گویم می آیی... 

دلتنگ خاطرات گذشته ام... 

با خودم می گویم می آیی... 

دلم گرفته... کسی نیست تا اشکامو پاک کنه... 

فقط با عکست حرف می زنم... 

واسم مهم نیست که دیگران مسخره ام کنن و بگن مگه چند روزه که رفته زود بر میگرده... 

واسم مهم اینه که دلتنگ توام... 

واسم سخته دوری از تو... 

هیچ کس جای تو رو واسم پر نمی کنه... هیچ کس... 

امروز روز عشقه... 

همه ی عاشقا با هم میرن بیرون با هم خوش می گذرونن اما من حتی نمی تونم صداتو بشنوم...   

 سپهر... سپهر... 

                           

 

                                                                          نیلوفر آبی                                                                                            

نظرات 3 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام
وبلاگه نازی داری
دلتنگی یکی از کلمه هایی که من خیلی باهاش آشنام
خوشحال میشم به وبلاگه تنهایی های من سر بزنی

احسان یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://newage-music.blogfa.com

دلتنگی=عشق

مهدی دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.........خیلی.............
درکت میکنم...........
منتظر روز وصال باش!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد