من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

دو رباعی از خیام

ز آوردن من نبود گردون را سود 

                         وزبردن من به عزو جاهش نفزود 

 

وز هیچ کسی نیزدو گوشم نشنود 

 

                         کاوردن و بردن من از بهر چه بود 

              

              *********************** 

 

زان باده که عمر را حیات دگر است 

 

                     پرکن قدحی گرچه تورا دردسراست  

 

برنه به کفم که کار عالم سمر است 

 

                    بشتاب که عمرهردمی در گذر است 

 

             *********************** 

قدح: پیاله       سمر:داستان

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام دوست عزیز وب بسیار جالبی داری موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد