من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

سخته ولی می گذره...

امروز دوباره رفتی... 

بهت قول دادم گریه نکنم ولی مگه میشه...؟
داستان زندگی منم خیلی جالبه همه ی چیزایی رو که دوست دارم و عاشقشون هستم فقط پنج شنبه و جمعه می تونم کنارشون باشم  مثل کنار تو بودن... مثل کلاس موسیقی رفتن... مثل با خانواده بودن... 

قصه ی زندگی منم این شکلیه دیگه ولی بازم خدارو شکر که به یادمه بهم سختی می ده تا صداش کنم و اون بگه جانم... گریه نکن... من کنارتم... 

از انتظار کشیدن بدم میاد ولی سراسر زندگیم شده انتظار اما انتظار کشیدن برای تو زیباست شایدم خدا می خواد بهم صبوری رو یاد بده... 

وقتی که چهارشنبه دوباره بعد از دوازده روز دیدمت دلم می خواست... دلم می خواست... 

بذار نگم... نمی گم تا با گفتن از زیبایی این حس قشنگ چیزی کم نکنم... 

دوباره از امروز باید لحظه هارو یکی پس از دیگری بشمارم تا دوباره ببینمت پس شروع می کنم: 

یک... دو... سه... چهار... پنچ...................... 

 

 

                                                                           نیلوفر آبی

نظرات 4 + ارسال نظر
P@@ni جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://fwd4.me/DqX

بزرگترین سایت پیش بینی مسابقات ورزشی همراه با جوایز میلیونی بدون قرعه کشی
پرداخت جوایز از طریق بانک های عضو شتاب انجام می شود لطفا هنگام ثبت نام در محل نام معرف بنویسید
Paniz joon
www.pwinner.com

barandeye parsi bozorgtarin site pish bini mosabeghate varzeshi hamrah ba javayeze milioonibedoone ghore keshi
javayez az tarighe tamamiye bankhaye ozve shetab pardakht migardad.
lotfan dar hengam sabte nam dar mahale name moaref benevisid paniz joon

نفس یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.mahila.mihanblog.com/

سلام.وبلاگ مفیدی دارید

مهدی یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

یادم با شه یواشکی از لحظه وصال عکس بگیرم!!!

ندا پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام وب باحالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد