من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

رنگ موزیک...

سکوت به نظر من خاکستری رنگ است... 

و بغض آبی مات... 

وقتی می خندم صورتی می شوم و وقتی اشک میریزم زرد زرد... 

وقتی تو را می بینم سبز به نظر می رسم و وقتی دلتنگت می شوم نارنجی... 

بنفش را وقتی احساس می کنم که مرا می بوسی و قرمز مخصوص آن وقت هایی است که حرصم را در می آوری... 

من ترکیب همه ی رنگ ها هستم اما آنگاه که صدای موزیک به گوشم می رسد نمی دانم چه رنگی می شوم می دانی چرا؟ من در برابر هارمونی رنگ صداهایش رنگ می بازم و خود را فراموش می کنم... و وقتی چشم می گشایم خودم را با دو بال سفید در دریای رنگ ها غوطه ور میبینم! 

 

 

 

 

 

 

                                                                                نیلوفر آبی...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

غرق زیبایی های هستی که بشی و بتونی همگونی و هماهنگی با اجزای هستی رو نهادینه کنی اونوقت سراسر نشاط می شی و می تونی دمادم تبلور رنگها رو در خودت تجربه کنی و پرواز رو احساس کنی تا نقطه ی اوج . . .




امضا
پویا و پایا باشی

احسان شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://newage-music.blogfa.com

رنگ موزیک رنگ خداست...

و خدا همه ی رنگ هاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد