من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

تولد نیلوفر

با تو این تن شکسته داره کم کم جون می گیره

آخرین ذرات موندن توی رگ هام نمی میره

با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من 

دیگه از مرگ نمی ترسم عاشق شهادتم من

اگه رو حصیر بشینم اگه هیچ نداشته باشم

با تو من مالک دنیام با تو در نهایتم من

با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من 

دیگه از مرگ نمی ترسم عاشق شهادتم من

با تو شاه ماهی دریا بی تو مرگ موج تو ساحل

با تو شکل یک حماسه بی تو یک کلام باطل

بی تو من هیچی نمی خوام از این عمری که دو روزه

نرو تا غم واسه قلبم پیرهن عزا بدوزه 


سلام به همه ی دوستای گلم.

امروز تولد نیلوفر عزیزم که من تولدش از صمیم قلبم بهش تبریک می گم و این شعر بهش تقدیم می کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://gharoghaty.blogsky.com

سلام مرسی عزیز از این که برام نظر گذاشتی راستی وبلاگ جالبی داری سعی کن از برچسب تو وبلاگت استفاده کنی بعدا متوجه میشی که چقدر آماره وبلاگت میره بالا بازم به من سر بزن منتظر نظراتت هستم موفق باشی

navid چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.magd-sat.blogsky.com

ممنو ن که وبلاگتون سر زدید مطالب وبلاگتون عالیست در ضمن لینگ شدید موفق باشید

احمد چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://dvb4dvb.blogfa.com

مرسی از وبلاگ خوبت موفق باشی
راستی پیش ما بیا

حسین جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 11:41 ب.ظ

من هم همینطور. قربان همگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد