من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

تورنج

   گفتا منم تورنجم اندر جهان نگنجم

                       گفتم به از تورنجی لیکن به دست نایی

       گفتا تو از کجایی آشفته دلی و هایی

                گفتم منم غریبی از شهر آشنایی

        گفتا سره چه داری کس در خبر نداری

              گفتم بر آستانت دارم سر گدایی

    گفتا به دل ربایی مارا چگونه دیدی

                       گفتم چو خرمنی گفت در بزم دل ربایی

   گفتم که بوی زلفت گمراه علمم کرد

           گفتا اگر بدانی هم او بر در آید

      گفتم که نوش لعلت مارا به آرزو کشت

             گفتا تو بندگی کن کوبنده در برآید


  خاجو کرمانی           

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://newage-music.blogfa.com

شعر قشنگی هستش.
محسن نامجو هم با آهنگ خودش این شعر رو یه کمال خودش رسوند.

نیلو چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

هوس کردم برم این آهنگو گوش کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد