من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

ترا من چشم در راهم

ترا من چشم در راهم شباهنگام

که میگیرند در شاخ((تلا جن))سایه ها رنگ سیاه

وزان دلخستگانت راست اندهی فراهم

ترا من چشم در راهم.

شباهنگام در آندم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند.

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سر کوهی دام

گرم یاد آوری یا نه من از یادت نمی کاهم

ترا من چشم در راهم

                                               نیما یوشیج

                                                                 نیلوفر سپهر

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 8 مرداد 1385 ساعت 11:51 ق.ظ http://shahab1385.blogfa.com

سلام
عالی بود
ممنون
اپم...
فعلا

شیدا دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.yoursheyda.blogfa.com

سلام دوست خوبم.ممنون که به من سر زدی و اینکه لینک من و گذاشتی.مطالب وبلاگت خیلی زیبا و خوندنیه
مخصوصا شعر احمد شاملو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد