من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

چندی نوشته از نیلوفر عزیزم

Image and video hosting by TinyPic 

ستاره ای آب میشودوخاطرات زلالی آب را تاب نمی آورند،چه زود درغباراندوه گم شدیم........!!!  

دلتنگی واژه ی مکررماست ووصال ساکت ترین هجادربخش بخش زندگی من وتو......!!!

نه وصل ممکن نیست(سهراب)چه راست می گوید.آری همیشه فاصله ای هست ودراین میان فاصله ی 

من وتوکهکشانی است پر ازستاره های سوخته ودل تنگ من غریبانه درقفس تاریکش می تپداماای 

کاش این دل بازمی ایستادواندکی آرام میگرفت،سراب اندوه،حنجره ام راسخت می فشاردوقلبم از همه 

چیزوهمه کس به درد آمده،غرور استوارتراز همیشه با من است اگر نه تاکنون باران شده بودم بر کویر

لحظات......!!!دیگر هیچ کلامی نیست وتوغریبه تر از همه می نمایی!پنجره مرا به خود میخوانداما من

راکدومبهوت درتردیدچله نشین شده ام.دلم میسوزدبرای خودم وبرای تو...!تو که ازعشق حتی کلمه ای

نمی دانی ودلم می سوزد برای خودم که از عشق با کسی گفتم که تنهادربرابرسخنانم لبخند به لب

داشت.حیف از عشق من به تو!!

هیچ لحظه ای به کوری عادت نمی کند اگرنه تاکنون خون میگریستم ازبی اعتنایی های تو،هیچ ثانیه ای

کر نخواهد شد اگرنه تاکنون فریادهایم به فلک چنگ انداخته بود،از بی انصافی های تو دلم گرفته،دلم

آنقدرگرفته که............

ازسخن گفتن چه سودنامهربان!بی احساس حتی لحظه ای به یاد من نیستی،به خدا قسم که به تمام

گفته هایم یقین دارم،به خدا سوگند که میدانم ذره ای در دلت جای ندارم حتی لحظه ای دوستم نداری

حتی ثانیه ای مال من نبودی...!!!آخ خدا دلم داره از غصه می ترکه،دارم آتیش می گیرم....

                             تو نیستی،نوسان نیست....

                                  تو نیستی وتپیدن گردابی است....

                                      تو نیستی وغریو رودهاگویا نیست ودره هاناخواناست...

                                           می آیی: شب ازچهره هابرمیخیزد،رازازهستی می پرد....

                                                 می روی :چمن تاریک میشود،جوشش چشمه میشکند....

                                                      چشمانت رامی بندی: ابهام به علف می پیچد.................

                                                           سیمای تو می وزد وآب بیدار می شود..........................

                                                                می گذری وآینه نفس می کشد................................

                                                                       جاده تهی است.......

                                                                               تو باز نخواهی گشت و.........

                                                                                        چشمم به راه توست...........!!!

                           *دلم برای نگاه مهربونت تنگ شده کجایی آسمان قشنگم؟؟؟*

                                                                         ************

در پشت دیوار امید،با گاو آهن دلواپسی،مزرعه ی هستی ام را شخم میزنمو برای دلخوشی،بذر خیالت را می پاشم وهمیشه ی خدا وقت برداشت،حسرت درو میکنم!!!

                                                  پریشان میشود از نگاهت

                                                  گیسوان بلند آرزوهایم

                                                   که معصومانه..........

                                                   بر شاخه های خیالم

                                                   میریزندو...........مرا

                                                   تا دوردست های سکوت میکشاند

                                                   آهنگ حزین چشمانت!!! 

                                                              **************

می گویی: این برگهای ریخته،

واژگان پاییزند که در زیر گام های بلند باد....

                                                            پراکنده می شوند...

                                                                                      درختان را دیگر سخنی نیست...!

می گویم:

               * خوشا دوست داشتن که درخت بی خزان جهان است...!!!*

                                                                 **************

معنای زنده بودن من...

با تو بودن است...

نزدیک...دور...

                  سیر...گرسنه...

                                   رها...اسیر...

                                                    دلتنگ...شاد....

                                                                     آن لحظه ای که بی تو سراید مرا مباد...!

مفهوم مرگ من  ...

در راه سرفرازی تو،در کنار تو...

مفهوم زندگیست...

معنای عشق نیز...

در سرنوشت من...

با تو،همیشه با تو،در کنار تو زیستن...!!!

                                                                       ***********

  

در شب سرد خزان رویا...

پیش از آغاز بهاری دیگر...

ته بن بست خیال فردا...

سمت احساس غزل های غریب...

دور از این خاطره ی قصه ی عشق...

پشت تنهایی آوار سکوت...

بارها خوانده ام و می خوانم...

نیست یک روزنه حتی روشن...

من همه حس تو را می خوانم...

رغبتی نیست که باشی با من...!!!

                                                              **************

رنگدانه هایی که آورده ام زرد را به تو نمیدهم تا بر دشت وجنگل بپاشانی وپاییز را به بپا کنی...!

سبز را به تو نمیدهم تا بهار را بیافرینی وبه خاطر گل سرخ،گل یخ را انکار کنی...!

سرخ را به تو نمیدهمکه وقتی خورشید به غروب می نشیند شطی از خون جاری کنی...!

آبی را به تو می دهم که من تو را به تن پوش آبها وآبی ها می خواهم تا عشق را در آن کرانه ی دور

وقتی دریا به آسمان میرسدنظاره کنم...!!!

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه(بنویس نامه نویس ) پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.benevis-name-nevis.blogfa.com

سلام آقا سپهر خوبین ؟

واقعا زیبا بود ..مطالبتون بسیار زیبا و خوندنیه

موفق باشید .

شهاب پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 05:00 ب.ظ http://shahab1385.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مرسی از حضورت
خیلی زیبا بود
ممنونم

م.در حال بهبودی پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.man--to--ma.blogfa.com

سلام
سپهر جان کم به ما سر میزنی عزیز؟
راستی تبریک میگم شروع همکاریتون رو با نیلوفر
امیدوارم موفق باشید
آپتونم حرف نداشت
خدانگهدار

کولی پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.koly.blogfa.com/

آسمان آبی است.

چمن سبز است.

خون قرمز.

خورشید زرد.

دل من بی رنگ.

اما دل تو؟


s پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.storydeathkind.blogfa.com

سلام........وبلاگ زیبایی دارید
امیدوارم موفق باشید
گلی از شاخه اگر می چینیم
برگ برگش نکنیم
و به بادش ندهیم
لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم
و شبی چند از آن را
هی بخوانیم و ببوییم و معطر بشویم
شاید از باغچه کوچک اندیشه مان گل روید




niloofar پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 08:47 ب.ظ http://dokhtareariaei.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااام !!!!!!!! خوبین؟خوشین؟سلامتین
خوب خوش میگزره بهتون هاااااا
من که یهو کپ کردم
بابا ...یاد بگیرید آدم یواش یواش خبر میده
ولی خوب امیدواااااااااااااااااااااارم همیشه خوب باشین
بای

وصال پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 08:59 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
بر در میکده ام پَرسه زنان خواهی دید
پیر دل باخته، با بخت جوان خواهی دید

مرسی سر زدی

شیما جمعه 6 مرداد 1385 ساعت 02:22 ب.ظ http://mohandesshsh.blogsky.com

قشنگ بود...خودت نوشتی؟

شیما جمعه 6 مرداد 1385 ساعت 02:24 ب.ظ http://mohandesshsh.blogsky.com

قشنگ بود...

حمید جمعه 6 مرداد 1385 ساعت 04:25 ب.ظ http://hamid1128.blogfa.com

سلام
خوبی
ممنون که خبرم کردی
راستی خیلی زیبا بود
مطلبت رو یادداشت کردم
موفق باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد