من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

تولدت مبارک!

سلام دوستان عزیز.... 

من نیلوفر هستم نامزد سپهر... 

امروز من وبلاگ رو آپ میکنم چون که یه اتفاق جالب افتاده که می خوام از این طریق سپهرو غافلگیر کنم... 

و اون اتفاق تولد ۳ سالگی وبلاگ ماست. 

هووورررررراااااا.... 

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی....... 

البته تاریخ دقیق تولد وبلاگ ۳۰ فروردین ماه هستش ولی چون من دانشجوی شهرستان هستم و به نت دسترسی ندارم خواستم که قبل از رفتن و تا وقتی که تهرانم این کارو انجام بدم. 

پس.... از همین جا تولد وبلاگ رو برای سپهر عزیزم جشن می گیرم و چون می دونم که چقدر این وبلاگ رو دوست داره آرزو میکنم که ی روزی وبلاگش ۱۰۰۰ ساله بشه و یک عالمه بوسه های شیرین همراه با گل های زیبا و خوشبو بهش تقدیم می کنم... 

سپهر عزیزم بهت تبریک می گم و دوستت دارم. 

نیلوفر

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد