من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

تقدیم به عزیز ترینم نیلوفر

آیا تا به حال به تو گفته ام که زیباترین احساسات را
وقتی در وجود تو غوطه می خورم
پیدا میکنم؟

من تنها زمانی میتوانم پاک معصوم بمانم که
تو در کنار من هستی.
تو را به خدا مرا در سراشیبی نابودی نیافکن
آیا اگر من برای همیشه چشمانم را ببندم
می توانم از این درد خلاص شوم و
نفس دوباره ای بکشم؟

شاید که من معتاد و غیرقابل کنترل باشم
اما تو آن مواد مخدری هستی که
مرا از مرگ نجات می دهی

من رو به هلاکت میروم
من میلیون ها اشتباه مرتکب شده ام
آیا من کهنه و قدیمی هستم؟
طوفانی در ذهن من برپاست
و زمانی که تو در کنار من نیستی
بر رختخواب من می ریزد.
مرا از مرگ هراسی نیست ولی
تمام وحشت من بابت از دست دادن توست

شاید که من معتاد و غیرقابل کنترل باشم
اما تو آن مواد مخدری هستی که
مرا از مرگ نجات می دهی

وقتی که در آغوش من آرام می گیری
عشق به تمام وجود من رخنه میکند
همه چیز برای من واضح وروشن است
تا اینکه واقعیت را درک می کنم
و در آن لحظه من
همه چیز خود را از دست می دهم

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
خوبین ؟
عالی بود
ممنون از اینکه تشریف آوردید
" بنویس نامه نویس " آپ شده .خوشحال میشم از حضورتون
موفق و پیروز باشید
در پناه حق .[گل]

ترانه جمعه 3 شهریور 1385 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.taraneye-gharibe.blogfa.com

همه شب نالم چو نی ، که غمی دارم

دل و جان بردی ، اما نشدی یارم

با ما بودی با ما رفتی

چون بوی گُل به کجا رفتی

تنها ماندم ، تنها رفتی


نوشته هاتون به دل میشینه

به غریبانه ام سفری داشته باشید

تنهام


شاد باشید

مجید جمعه 3 شهریور 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.memorize.blogfa.com

سلام
این پستت هم عالی بود
ممنون که خبرم کردی
بای

niloofar جمعه 3 شهریور 1385 ساعت 03:43 ب.ظ http://dokhtareariaei.blogfa.com

bah bah baaah...salamon alaykom va rahmatollah ahvale shoma khoobin? khshin???? che khabara
bazam ghashang boood
afariiin

حمید جمعه 3 شهریور 1385 ساعت 04:18 ب.ظ http://hamid1128.blogfa.com

سلام
سپهر جان
خوبی
ممنونم که خبرم کردی
موفق و پیروز باشی
یا حق

دختر بدسیگنال جمعه 3 شهریور 1385 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام سپهر جان.
خسته نباشی رفیق.
خیلی شعر قشنگی بود.
من آپم.

عصاره ی عشق شنبه 4 شهریور 1385 ساعت 07:59 ق.ظ http://1h6h.blogfa.com/

سلام خسته نباشی

قلم بسیار زیبا یی داری

چه قدر زود به زود آپ میکنی کی اینها رو آپ کردی ؟!

آپ میکنی خبرم کن

موفق و خوشبخت باشی

بدرود

نیلوفر مرداب شنبه 4 شهریور 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

دیر اومدم سپهر................
بازم دیر اومدم.............
اما خیلی ذوق کردم وقتی دیدم که تو چه کردی!!!
راستی اگه من همیشه دیر برسم چی؟؟؟
تمام وحشت تو بابت از دست دادن من است و تمام وحشت من بابت دیر رسیدن تو!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد