من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

باران با تو زیباست

باز باران می بارد و من

 

باز باران می بارد و من در اوج دلتنگی برایت اشک می ریزم

 

باز باران می بارد و من برایت مینویسم . شاید بخوانیش

 

می نویسم بر قطرات ریز باران تا بگویند غم دلم را

 

بگویند غم دلم را بر شیشه ی پنجره ی دل مهربانت

 

عجب حکایتی ست این طپیدن دل

 

رسم تلخی ست رسم این روزگار . گاه با توست گاه  با دیگری

 

گاه تو را به عرش می برد و گاه به اوج شرمگینی یک دل تنها دچارت می کند

 

شاید با دستهای مهربان تو ، شاید با دستهای بی رحم رهگذری

 

چه بگویم از روزیهایی که گذشت . وقتی در غربت غمگنانه ی روزگارم

 

پس دستان گرمت را به من بده و مرا تنها نگذار

 

چشمان زیبایت را به چشمان من بدوز تا من مالک تمام عالم شوم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امین شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 11:28 ب.ظ

salam khoobi? bebin khodeto bazam khodeto eshghe baghyaro bi khial bebin ye chizio be doostam majid hamishe migam be toam mgam hich moghe khodeto be kasi vabaste nakon bi khialesh khodeto eshghe hamno bas rasti in weblogetam kheil ghashange age toonestio vaght dashti bare manam yedoone dorost kon

عصاره ی عشق یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 05:30 ق.ظ http://1h6h.blogfa.com/

سلام خسته نباشی

قلم بسیار زیبایی داری

موفق و خوشبخت باشی

بدرود

حمید یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 06:45 ق.ظ http://hamid1128.blogfa.com

سلام
سپهر جان
خیلی با متن زیبات حال کردم
ممنون که خبرم کردی
موفق و پیروز باشی
یاحق

آیدا جمعه 3 شهریور 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://kolbehabi.blogfa.com

وبت عالیههههههه
تریپههههههههههه
خفنهههههههههه
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد