من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

نه به نام خدای آن بالا نه به نام خدای این پایین به نام من و تو

نگام کردی.نگات آروم آروم من رو احاطه کرد... ولی نفهمیدی...

صدام زدی و صدای گرمت مثل لالایی آرومم کرد...ولی نفهمیدی...

دستهامو در دست گرفتی و فاصله ی خالی بین انگشتامو پر کردی و دستامون با هم گرم شد...ولی نفهمیدی...

ا........... جان:

من رو در آغوش گرفتی و صدای قلبم رو که با هیجان می تپید نشنیدی...وندانستی

بر روی گونه ام عطر نفسهات رو واسم یادگاری گذاشتی...و نفهمیدی ناگاه قالب تهی کردم...

چه شبها که بی صدا به خاطر دور بودنت و نداشتن هرم نفسهات اشک ریختم...

وچه روزها که به امید دیدن چشمات عاشقانه صبوری کردم...

تمام هستی ام:

حتی دیوارهای اتاق هم در تنهایی ها هوای گریه میگیرن...

امیدم:  به تو عشق می ورزم و دوست دارم

                                                               

                                                      ( تو را به اندازه ی گلبرگ های پرپر شده ی انتظار دوست دارم)

 

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 6 تیر 1385 ساعت 11:17 ق.ظ http://hamid1128.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ممنون که خبرم کردی
فکر کنم ایندفعه دیگه اول شدم
موفق پیروز باشی
یاحق

دنیا سه‌شنبه 6 تیر 1385 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام سپهر عزیز با خوندن اکمنت مودبانه شما بسیار شگفت زده شدم
به نظر خودم حرف بدی نزده بودم
منظور رو خوب دریافت نکردی
منظورم این بود که برخلاف سن کمت عقل کاملی داری ............ در هر صورت اگه جسارت بود عذر
بای

erfanet چهارشنبه 7 تیر 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://ss57.blogsky.com

سلام عزیز خسته نباشی
زیبا بود و قشنگ
ممنون که اومدی بازم بیا
تا بعد
یا حق
من اپم

دختر بد سیگنال پنج‌شنبه 8 تیر 1385 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.dokhtareroya.blog sky.com

سلام آقا سپهر عاشق.خیلی قشنگ بود.

سمیرا پنج‌شنبه 8 تیر 1385 ساعت 08:38 ب.ظ

علی یکشنبه 11 تیر 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

داش سپهر منو فراموش کردی

علی یکشنبه 11 تیر 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

مخ نازنینو زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد