من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

چیزی برای گفتن نیست

 

انقدردوست دارم , بشنوی خندت میگیره         تو نگاه میکنیو دلم تو چشات میمیره

انقدردوست دارم , دیوونه بازی میکنم           کلکم شاکی نشو من تورو راضی میکنم

قیمت چشای تو قلب منه , اندازه نیست          واسه دوست دشتن تو نیازی به اجازه نیست

انقدردوست دارم , حوصله تورو سر میبرم      یه روز نیای بگی دوست ندارم

ساعت دیدن تو , صدای من در نمیاد             اره تقصیر منه دوست دارم خیلی زیاد

انقدردوست دارم , شماره ها خسته می شن       تا نهایت میرنو , با چشات بسته میشن

 

بهش نگید که من چه قدر دوستش
دارمبهش نگید که من چه قدردوستش دارم

برای بردن دلش؛کوه راروشونه ام میذارم

بهش نگیددیوونه ی چشمهاش شدم

مست همه شیطونیهاش،عاشق خنده هاش شدم

اگه بفهمه عاشقم؛میره وپیداش نمیشه

کی میدونه؛ عاقبت این دل زارم چی میشه؟

اگه بفهمه عاشقم،قلبش را پنهون میکنه
 پیش چشمهای عاشقم؛ رقیب را مهمون میکنه
****
بهش بگو
برای یک بار هم شده ، چشماتو رو هم میذاری؟
پیش خودت فکر بکنی ، چقدر اونو دوسش داری؟
 
برای یک بار هم شده ، خوبیهاشو حدس میزنی؟
پیش خودت فکر بکنی ، دلش رو هرگز نشکنی؟
 
برای یـک بـار هم شده ، اشکـا شـو یـادت مـیاری؟
پِیــش خودت فــکر بکـنی ،  هر گز اونا رونـبـیـنـی؟
 
برای یک بار هم شـده ، دسـتاشو خــاطــر مــیا ری؟
پـیـش خودت فکــر بـکنی ، نوازشـها از اون دیــدی؟
 
بــرای یــک بـار هـم شــده، وجودشــو بـــاور داری؟
پــیش خـودت فـکر بکـنی، بـدون اون چــی کم داری؟
 
 (( بــرای یـک بارهـم شـده، ((بهش بگو دوسش داری
پیش خودت هـی فکر نکن، این بار زمان رو کم داری

 
نظرات 5 + ارسال نظر
رضا جمعه 15 اردیبهشت 1385 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام قشنگ بود عکس های باحالی داری آفرین بای

زهر...ناز شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 02:53 ب.ظ http://zahr-naz.mihanblog.com

سلام...بهش نگین دوستش دارم منم یه متن با این موضوع داشتم... جالب بود

عشق و دوستی شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.behzaddanesh.blogsky.com

خسته نباشی اقا سپهر .
خوب بود

محبوبه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 11:37 ق.ظ http://deleman-dastbardar

زندگی رسم خوشایندی نیست
زندگی اجبار است
لاجرم باید زیست
مطالب قشنگی داری
من تو رو لینک کردم
موفق باشی

محمود یکشنبه 7 خرداد 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام عزیز
نمرت ۲۰ است.
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد