من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

مناظره

مناظره !

زندگی:من فرصتی مغتنم برای بودنم

تو اژدهایی مترصد بلعیدن

مرگ:من اغازی به ارامش ابدیم

تو اغازی به الام دنیوی

زندگی:من خالق یک لحظه شیرین عاشقانه ام

توجابری که دریغ از این لحظه نداری

مرگ:تو تحمیل ناخواستهء گریبانگیر بشریتی

من منتخب انها برای رهایی از تو

زندگی:تو فاجعه انفصال عاشق و معشوقی

من فرصت دوباره باهم بودنشان.( زندگی اینجا رو خوب اومدی)

مرگ:تو بار سنگین اجباری برای زجر کشیدن

من جرثومه ای برای گریز از این وادی

زندگی:تو اشک مادر داغدیده ای

من اشک شوق دیدار فرزند مفقود الاثر

مرگ:تو تولد کودک نامشروع دو بی خانمانی

من گریزی برای رهایی از این مخمصه

زندگی:من لبخند زیبای یک نو مادرم

تو خلوت تنهایی یک زوج عاشق

مرگ:من پایان ناله های یک پیرمرد زمینگیرم

تو اصراری زجرالود به بودن او

زندگی:من مصور یک بوسه ء شیرین عاشقانه ام

تو قطره اشک یک عاشق در هجران معشوق.( ایولا خوشم اومد)

مرگ:تو چشم نظاره گر شکنجه های یک شکنجه گری

من تیر خلاصی از این عذاب

زندگی:من عفو یک پدر داغدیده ام

تو سنگسار یک زن به جرم عاشق بودن.

مرگ:من خط بطلان به وجود پس از مرگ معشوقم

تو جزای جرم زندگی بدون او

زندگی:من نگاه نوازشگر یک پریزادهام

تو خلوت سرد تنهایی

مرگ:من فرصت گرم انتقامم

تو انتظار بیهوده یک مادر ناباور

زندگی:من نقطه اوج عروج یک انسانم

تو نزول او به پستترین جای ممکن

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ نوشی آفرین بازم بنویس بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد