من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

من و تو

!ما ماهی های اوزون برون. محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

زندگی رویایی

 امروز............. زندگی من گورستانی از آرزوهای بر باد رفته است

...و تو آخرین آرزوی بر باد رفته من...امروز بدترین روز امسال منست... من دیوانه ام... تو زیر قرارمان زدی و من ناگهان زیر همه چیز... می دانی... همه چیز به همین راحتی تمام می شود... من له خواهم شد وتو می گذری... گفته بودم می ترسم... گفته بودم که من تنها... گفته بودم که من فکر می کنم

نه

من تنها تر از همیشه

و برای همیشه...

امروز توان فکر کردن ندارم

امروز فقط توان گریه است

من امروز کویرم... یک کاسه عطش لیلا

امروز می سوزم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرورگر.کام پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد